Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~sunlifter | użytkownik

imię i nazwiskoTomasz Frankowski adresŁódź zarejestrowany29.04.2006 @13:02:52 ostatnio na stronie24.09.2017 @09:57:45

Profilowe by: http://panimisiowa.digart.pl/



Pownce: Tomasz F. http://pownce.com/sunlifter/



Kip on rolin bejbe

http://www.weboholic.wordpress.com/



Nowe portfolio:
http://www.frankowski.yoyo.pl



Aktualnie uczen liceum, interesuje sie ogolnie grafika, ale najbardziej- foto & webdesign



Polecam zajrzec do tych userow:


Moi przyjaciele:
http://owned.digart.pl/ - owned - makrofotografia z dupy jelenia
http://sharon77speeds.digart.pl/ - sharon77speeds -no cuda po prostu...
http://nyszka.digart.pl/ - Nyszka - świetne grafiki, świetna dziewczyna
http://tynia.digart.pl/ - Tynia - Mistrzyni emotikonek.
http://chester666.digart.pl/ - Chester666 świetne pomysly
http://sunfirex.digart.pl/ - SunFireX -[musze sie zastanowic...]
http://wcr.digart.pl/ - wcr -Zajefajne abstrakcje.
http://orix.digart.pl/ - orix

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.frankowski.yoyo.pl Gadu-Gadu2981249
digarty136 komentarze2338 posty na forum856

komputer / sprzęt
9 inch dick

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~chester666    05.06.2007 @22:55:16
no masz racje... experymentuje nieco w innym kierunku... i troche wracam w kolorki
~Velendil    04.06.2007 @10:46:57
wyslij mi tego screena tego centrum całego na maila ( peter@velendil.com ) bo na tym gównie to sie nie ładuje...

Z góry dzieki,
pozdrawiam!
-hdtv    03.06.2007 @22:26:17
lol
spoko:D
~egladien    03.06.2007 @22:03:49
jaka migawka? he he najzwyklejsza w świecie cyfrówa :P
~Knopers321    03.06.2007 @13:44:47
dzięki .
~kuba007    02.06.2007 @13:25:55
1/125
~ElPapier    02.06.2007 @12:15:08
a ja sie nie zegnam. bo nawet sie nie witalem
~ElPapier    02.06.2007 @12:12:30
nie mozna oddawac komentarzy? ja nic nikomu nie oddalem. poprostu zajzalem przy okazji do ciebie. a ze sie nie spodobalo.. hmm.. chyba dajesz po to tu prace zeby ci ludziska to ocenili. nie?
~ElPapier    02.06.2007 @12:05:52
pewnie ze tak. nie rozumiem pytania? Twoje zdjecie mi sie nie podoba. A napisalem tyle, co ty w moim
~sh4hid    02.06.2007 @11:54:22
Ciekawa galeria!
Pozdrawiam i dziekuję
~kuba007    01.06.2007 @21:58:17
poruszenia zadnego nie ma, mialem zbyt krotki czas naswietlania zeby bylo poruszone
~kuba007    01.06.2007 @21:50:25
pudlo
~drumsboy10    31.05.2007 @21:08:28
te biurowce hehehehehe pozdrawiam dzięki
_______
Anything you can do I can do better !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~wcr    28.05.2007 @15:28:47
dziękówa, ciesze sie, ze sie podoba :D
^lilienn    27.05.2007 @11:03:29
przestan wyciagac stare watki.
~Geno7    19.05.2007 @11:10:16
hej.Mały obszar roboczy nie jest taki zły, ale nie rysowałem nigdy na większym więc trudno mi ocenić.
_______
Kolczuga z mithrilu jest dla hobbitów, mięczaków, ciot i krasnali.
~kropencja    17.05.2007 @19:12:18
Wiem, w koncu moje
_______
zamorduj mnie dowcipem, który znam.
~fika    14.05.2007 @21:24:54
taaaaaaa.... zeee tu u nas nuuu ejjj :D
~fika    14.05.2007 @21:04:27
huhuhu jakby zima szla :P:d
~narciaz    12.05.2007 @18:09:22
widać, żeś ścisły człowiek
~narciaz    12.05.2007 @17:42:07
Skoro chodzić do liceum to można spytać do jakiego profilu
^sharon77speeds    08.05.2007 @19:14:49
dzie niedlugo chcesz mlecza ?(dmuchawca), bo mam jeszcze
^sharon77speeds    08.05.2007 @19:09:26
Hehe no brawo Ale na czym one "stoją" ?
-Tewu    08.05.2007 @17:49:45
no mi sie tak podoba
~bartekdoda    18.04.2007 @23:16:57
No to usunieta !
_______
Żyj tak, aby twoim znajomym zrobiło się nudno, kiedy umrzesz.
- Julian Tuwim -
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 28 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt